Obserwatorzy

środa, 6 maja 2015

The First W Club Exclusive Doll of 2015 - Mood Changers Poppy Parker -The Model Scene Collection

Mood Changers
Poppy Parker™ Dressed Doll Gift Set
The Model Scene Collection
2015 W Club Exclusive
Limited Edition Size: TBA 
Hair Colors: Auburn (Head # 1), Raven (Head # 2), Lilac (Head # 3)











Moje osobiste odczucia: ruda jest obłędna, od dawna marzyłam o takiej Poppy, ma idealną kreację, idealny makijaż, wszystko mi w niej pasuje. Brunetka również mi się podoba ale nie powala na nogi, natomiast liliowa Poppy to całkowity niewypał jak dla mnie, zupełnie nie mój zamysł. Przyznam szczerze że ta lalka jest dość ciekawą propozycją od Integrity, podoba mi się.


1 komentarz:

  1. lawendowa kraina może łagodzić obyczaje,
    ale włosy lawendowe bardziej mi pasują do
    wszelakich wróżkopodobnych :)

    tylko Ruda! na plus wszystko - łącznie z
    ciuchami - a nieczęsto mi się podobają
    gotowe zestawy :)

    OdpowiedzUsuń