Obserwatorzy

środa, 20 maja 2015

Disney Animators, czyli rozkoszne małe księżniczki- Roszpunka

Jakiś czas temu z pomocą Makarreny trafiła do mnie Roszpunka z pierwszego wydania Disney Animators. 

Jako że moja córka jest wielką wielbicielką Roszpunki z "Zaplątanych" bardzo szybko trafiła do nas druga taka lala. Jednak nie jest ona identyczna. Pochodzi już z nowszej serii ale nie wiem dokładnie z której. Pierwsze co córka zauważyła to to że młodsza roszpunka ma większy brzuszek :-) oraz że ma bardziej intensywne kolory.

Nie zmienia to faktu, że obydwie lalki to urocze pyzy i nie potrafiłabym wskazać, która jest ładniejsza. Oby dwie kupiłam za rozsądną cenę na rodzimym allegro, są w świetnym stanie, mają cudne długie włosy, zaczesane w warkoczyki dla bezpieczeństwa podczas zabawy :-)
Roszpunka z pierwszej serii została moją lalką a druga jest ulubienicą córki. Rzadko się zdarza że mam w domu dwie takie same lalki, nawet jak pochodzą z innych serii, jednak tutaj zrobiłam wyjątek, rozkoszne księżniczki bardzo dobrze się u nas zadomowiły. Teraz szukamy Arieliki i Pocahontas. Zdjęcia z lampą ale pogoda za oknem nie pomaga :-)



2 komentarze:

  1. Obie mają rozkoszne buzie! Cudne są obie i też nie potrafiłabym wybrać, która ładniejsza :)))
    Pozdrawiam gorąco!

    OdpowiedzUsuń
  2. Słodkie dziewuszki. Jako dziecko byłabym zachwycona, zwłaszcza że bajka o Roszpunce należała do moich ulubionych :-)

    OdpowiedzUsuń