Obserwatorzy

piątek, 1 września 2017

Lucy

Lucy na blogu jeszcze chyba nie pokazywałam. Lalka już jakiś czas  mnie mieszka ale pracowałam nad jej stylizacją i chyba się udało bo niemal w 100% jest taka jak chciałam. Może coś na temat samej lalki. Jest to lalka firmy Momocolor/ Momotree a model to po prostu Lucy. Zdobycie lalki w obecnej chwili graniczy z cudem, ponieważ firma od dwóch lub trzech lat już ie istnieje. jednak ja widać cuda się zdarzają, dałam ogłoszenie na zagranicznej FB grupie i bardzo szybko odezwała się do mnie osoba, która miała ją akurat na sprzedaż. Trochę denerwuje mnie ciało lalki bo pomimo dobrej jakości, gumki są źle ponaciągane i ustawienie lalki jest dość pracochłonne. Jednak fakt ten do lalki zupełnie nie nie zraża i bardzo ubolewam że firma nie istnieje i nie będę mogła zakupić od nich w przyszłości lalki. 


Wczoraj zabrałam ją do lasu, zdjęcia co prawda nie do końca spanieją moje oczekiwania ale będzie jeszcze okazja aby to nadrobić.






18 komentarzy:

  1. Śliczna jest i urzekła mnie bardzo.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo podobają mi się jej białe włosy. Rozświetlają jej buzię. I oczy popielate też dodają jej urody ☺ Muszę przyznać, że skojarzyła mi się z Daenerys z "Gry o tron" ☺ Bardzo ładna i chwytająca za serce lalka. Pozdrawiam, Danka

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudna! Jednym słowem : doskonała!

    OdpowiedzUsuń
  4. Urocza jest. Śliczne ma rączki i stópki <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Jaki uroczy szkrab. Ma zachwycającą buzię. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. cudowna niczym leśna nimfa
    efemeryczna i śliczna ♥ ♥ ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna <3
    Taki słodki leśny duszek :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Ah strasznie szkoda, że firma nie istnieje. Naprawdę przecudna dziewczynka!

    OdpowiedzUsuń
  9. Prześliczna lalka i stylizacja jak najbardziej dobrana fantastycznie. :)

    OdpowiedzUsuń