Obserwatorzy

sobota, 30 marca 2013

Barbie Basics Model No. 03 — Collection 001.5 (2010)

Dzisiaj chciałam Wam przedstawić ostatnią lalkę z serii Basics jaką posiadam a jest nią modelka z numerem 3 z kolekcji 001.5 wydana w 2010 roku. Jest to lalka którą bardzo chciałam mieć, nie wiem czemu, może to te rude włosy???


Na tylnej ściance pudełka widnieją lalki z pierwszej kolekcji oraz cztery lalki wydane w kolekcji 1.5


Lalka dosyć szybko opuściła swoje pudełko, oczywiście z wiadomego względu beznadziejnych włosów. Niestety to co jest "na żywo" daleko odbiega od ideału fryzury na promocyjnych zdjęciach. Lalka ubrana w małą czarną z różowymi akcentami, muszę przyznać że wyjątkowo podoba mi się ta sukienka. Cieszę się że ją posiadam bo to jedna z moich wymarzonych lalek ;-) Jednak na dzień dzisiejszy mój apetyt na lalki tego typu jest w całości zaspokojony, teraz całkowicie skupiam się na swoich starowinkach, które niecierpliwie oczekują na swoje pięć minut u mnie na blogu. 










9 komentarzy:

  1. Jedyne co mi się podoba w tej lalce to jej sukienka...
    Swoją drogą sukienki z baskinką w kolekcjach pojawiły się w 2012 roku natomiast u lalki już w 2010... ciekawe ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzę że trendy mody na pewno znasz lepiej ode mnie ;-) Mi się lalka podoba, bardzo, no ale każdy ma swoje upodobania ;-)

      Usuń
  2. Hello from Spain: in my country do not sell this collection. Congratulations on having it. I really like .. Keep in touch

    OdpowiedzUsuń
  3. Boska jest! Mam chcieja;) Zaraz wskoczy na moją wishlistę:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ach, no tak, wiadomo rudzielec. Co magicznego ma w sobie ten kolor włosów? też uwielbiam rudzielce.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna! I te włosy. Cudo. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo lubię Steffie (poza tymi z dziurką w ustach), więc ta również bardzo mi się podoba! Tak jak Ciebie, przyciągnęły mnie do niej jej rude włosy, niesamowicie ładnie wyglądają :) Szkoda, że Mattel zrezygnował z tej serii :/

    OdpowiedzUsuń