Obserwatorzy

czwartek, 25 października 2012

Teresa Hollywood Hair (1993)

Dzisiejszy wpis poświęcony Teresce, która również przybyła do mnie od Lunarh. Jest to Teresa Hollywood Hair z 1993 roku. Lalka miała już swój mały debiut przy poście o Barbie Hollywood Hair. Uważam że lalka jest bardzo ładna, chyba jedną z najładniejszych Teresek wydanych przez Mattel. Tak naprawdę jest to jedyna lalka z tym headmold'em w mojej kolekcji i nie mam potrzeby aby było ich więcej. Dla mnie ta lalka jest najlepszym wydaniem Tereski jaką moje oczy widziały, jeśli się mylę to na pewno jeszcze do mnie jakaś trafi ;-)
Bardzo lubię jej oczy.



Szukałam dla niej oryginalnego ubranka, zależy mi na tym, ale miałam do wyboru kupienie ubranka ze stertą trupków za kosmiczna cenę lub samo ubranko za którego równowartość mogłam kupić całą lalkę ;/ , więc na razie dałam sobie spokój ale postanowiłam że moja Tereska i tak dostanie kiedyś swoje oryginalne ubranko. Na razie nadal prezentuje się w kreacji Lunarh które rewelacyjnie do niej pasuje- dziękuję ;-)






Uwielbiam tą lalkę ;-)

8 komentarzy:

  1. ^^ jak dobrze, że trafiła w tak dobre ręce! Ciuszki od Teresy czasem we fragmentach się trafiają na Allegro, więc myślę, że z czasem uda się skompletować wszystko :)

    OdpowiedzUsuń
  2. hej
    Tereska jest śliczna , ładne kolczyki ma
    pozdrawiam ;-))

    OdpowiedzUsuń
  3. Genialna kolorystyka makijażu no i w dodatku - blond włosy. Piękna jak supermodelka - Cindy Crawford

    OdpowiedzUsuń
  4. Hello from Spain: Teresa is one of the face molds that I like. Keep in touch

    OdpowiedzUsuń
  5. Zgadzam się, że to jedna z najpiękniejszych Teresek. Ma niesamowity kolor włosów i słodką buzię. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Na tej aukcji jest spódniczka dla pięknej Tereski ;)
    http://allegro.pl/show_item.php?item=2754486566

    OdpowiedzUsuń