Obserwatorzy

piątek, 5 października 2012

BARBIE FASHION PLAY MODESPASS 1990

Dzisiaj moja kolejna zdobycz z SH. Muszę przyznać że miałam wielkie problemy z identyfikacją lalki ale z pomocą i wskazówkami innych sympatyków barbie się udało :-)
Jest to Barbie Fashion Play Modespass z 1990 roku, lalka w stanie NRFB prezentuje się następująco



(zdjęcie ściągnięte z sieci)

Moja Fashion Play trafiła do mnie niestety bez oryginalnego ubranka ale trzeba przyznać że była w całkiem niezłym stanie jak na trupka z lumpeksu. Po kilku zabiegach kosmetycznych lalka prezentuję się następująco. Trzeba przyznać że lala ma bardzo sympatyczną buźkę ;-)








Lalka pomimo całego swojego uroku raczej nie zostanie u mnie na stałe, jakoś nie skradła mojego serca. Ostatnio czytając wasze blogi, po własnych przemyśleniach doszłam  do wniosku że lalki chce kolekcjonować a nie magazynować, więc na moim blogu za jakiś czas może pojawić się zakładka "Sprzedam". Mam kilka lalek, które pomimo tego że są piękne to mnie wcale nie urzekły i chowają się w pudłach na dnie szafy, a przecież mogły by cieszyć czyjeś oko, prawda? 
Miłego weekendu życzę.

8 komentarzy:

  1. Och Modespass :) to moja lalka z dzieciństwa, jedna z trzech moich oryginalnych Barbie :) Mam nawet jej ubranko oryginalne :) Jak one się uchowało tyle lat..?

    OdpowiedzUsuń
  2. A mnie się ta lalka bardzo podoba! Ma urzekające spojrzenie i buzie, która do mnie od pierwszego spojrzenia przemawia. To typ lalki, na którą patrzę z prawdziwą sympatią.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ma bardzo łagodną buźkę i oczy w kolorach typowych dla blondwłosych Basiek.
    Skoro serca nie skradł to może by ją tak zooakować?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie umiem tego robić a niszczyć nie mam sumienia :-)

      Usuń
  4. Nieeee! żadnych tam ooak! ktoś z pewnością ja przygarnie na wymianę lub odkupi- bo jest bardzo ładna

    OdpowiedzUsuń
  5. O, tę lalkę miała moja sąsiadka. Pamiętam, że fascynowała mnie głównie dość kusa kiecka i przewielkie oczy lalki :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładna. Naprawdę w dobrym stanie.

    OdpowiedzUsuń