Obserwatorzy

niedziela, 21 lutego 2016

Oczy dla BJD

Bardzo lubię lalkowe oczy, więc postanowiłam sobie urozmaicić zajęcia i zrobiłam kilka par. Nie będę po kolei wyjaśniała jak wyglądała produkcja, bo z chęcią Wam pokaże z jakiego tutoriala korzystałam- jest świetny! Proszę bardzo http://niuky.deviantart.com/art/The-Eye-Making-Tutorial-1-1-415679365
Wbrew pozorom nie jest to wcale takie łatwe jak się wydaje. Pierwsze oczka wyszły mi niezbyt ładne. Jednak wychodzą mi coraz lepiej! 















6 komentarzy:

  1. Piękne te oczy! Przeczytałam pierwszą część tutoriala i nie dość, że nie jest łatwy, to uważam, że jest tylko dla wytrawnych plastyków! Wyszło Ci to znakomicie! Gratuluję talentu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Fakt, nie jest to wcale takie łatwe ale sprawia mi dużo frajdy.

      Usuń
  2. Oczka bardzo mi się podobają.Czy jest szansa,że będą również na sprzedaż?

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne, mają dużo głębi.

    OdpowiedzUsuń