Obserwatorzy

niedziela, 8 listopada 2015

Same cudowności

Ostatnio przyjechała do mnie paka ciuchów dla moich dziewczyn od Agnieszki Mala-moda-dolls. Same cudowności, ubranka pięknie uszyte, bardzo starannie ze świetnych materiałów. Oczywiście gorąco polecam.












Moje maluchy nie są poszkodowane ponieważ dostały przepiękne ubranka z Zuzankowa. Jeszcze nie zdążyłam sfotografować dziewczyn we wszystkich kreacjach ale na pewno niebawem tak się stanie. Dziewczyny dostały piękne ubranka, poduszeczki, zabawki. Wszystko cudne.









4 komentarze:

  1. Ślicznie się dziewczyny odzieją!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Też nie raz kupowałam od tej Pani na allegro. Zgadzam się, ciuszki są przeurocze i świetnie wykonane. Najfajniejsze jest to, że kolekcja się zmienia i co jakiś czas pojawiają się w sprzedaży nowe modele. U Ciebie bardzo podoba mi się zestaw t-shirt z mopsem i legginsy. Seledynowy płaszczyk także bardzo dobrze się prezentuje, na jesień w sam raz :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Beautiful pieces, I love the t-shirt with the dog :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. sukienka z kotami strasznie mi się podoba!
    a fotki z maluchami na łóżeczku - rozczulają...

    OdpowiedzUsuń