Obserwatorzy

wtorek, 5 sierpnia 2014

The Girl from I.N.T.E.G.R.I.T.Y. Poppy Parker 2014 W Club Exclusive Doll

Wczoraj do mnie zawitała i bardzo miło mnie zaskoczyła, jest to wyjątkowo ładna Poppy i choć nie lubię lalek z krótkimi włosami ta mnie urzekła i pomimo wcześniejszych zapowiedzi że ją sprzedam, została i cieszy oko.





Poppy  tym razem jest bardzo uboga w biżuterię - posiada jedynie pierścionek.


W zestawie są także wymienne dłonie z czarnym nadrukiem mającym chyba imitować rękawiczki, jak dla mnie zupełnie zbędne, nie lubię takich udziwnień. 


Torebka jest rewelacyjna, sama bym taką chciała mieć :-)


Niestety buty to totalna klęska,no ale cóż nie za buty i stopy kocha się Poppy.



EDIT: 06.08.2014- zdjęcia bucików, pewnie już wiecie co mi w nich nie pasuje- po prostu są brzydkie i wyglądają jak pospolite trepy :-)






7 komentarzy:

  1. śliczna jest ... ja sie popki żadnej nie mogę doczekać :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję. Bardzo apetyczna. Ja tam lubię krótkie włosy. Ma bardzo fajne dodatki, a co z tymi butami nie tak?

    OdpowiedzUsuń
  3. Na początku też mi się nie podobała.. Jednak ownerskie zdjęcia robią swoje...! Wiele bym dała, żeby ją mieć. Jest naprawdę cudowna :) Gdybyś chciała jej się kiedyś pozbyć... Daj mi znać :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Poppy w tych włoskach wygląda świetnie! Cala jest super! Gratuluję zakupu! Napisz tylko co z tymi butami? Chodzi o fason czy wykonanie?

    OdpowiedzUsuń
  5. krótka fryzurka dodaje charakteru, a panienka ma nad wyraz
    namiętne usta... torebunia ciekawska, a rękawiczki odlot -
    świetnie pasują do rockowych klimatów, motocykli i skór...

    OdpowiedzUsuń