Obserwatorzy

sobota, 3 listopada 2012

Barbie - World of Fashion (1983)

Dzisiaj mały przedsmak lalki, która niedawno do mnie zawitała. W związku z tym że uwielbiam na innych blogach oglądać wszelkie skany katalogów i innych różności związanych z lalkami sama postanowiłam zamieścić skan etykiety, która się znajdowała w pudełku z piękną lalką.
Etykieta pochodzi z 1983 roku i przedstawia przeróżne kreacje na różne okazje dla Barbie. Jest tam kilka lalek na które mam niesamowitego "chcieja" a wiadomo przy oglądaniu takich rzeczy apetyt rośnie jeszcze bardziej. Mi ulotka bardzo się spodobała, szkoda że w dzisiejszych czasach nie dodają takich gadżetów do lalek.










9 komentarzy:

  1. W dzieciństwie "zaczytałam" taki mały katalog babriowy!!!!!...normalnie nadal mam ochotę go oglądać...dzięki bardzo....polookam sobie z radością!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki! Uwielbiam lalkowe katalogi, a takiego jeszcze nie widziałam. Lalki są przepiękne, aż strach patrzeć. Nie mogę się doczekać wpisu o nowej dziewuszce! <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki za skany katalogu. Właśnie pomogły mi zidentyfikować jedno ubranko ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajni że skany okazały się pomocne.

      Usuń
  4. świetne skany, dziękuje, że je wrzuciłaś, uwielbiam katalogi! od jakiej lalki konkretnie jest ten katalog? mam podobny (albo identyczny)od którejś DOTW

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest to skan z pudełka PJ Sweet Roses :-)

      Usuń
    2. o_o to ja tez powinnam go mieć! A nie ma :/ Muszę przegrzebać pudło raz jeszcze...

      Usuń
    3. Dzieki! to też go pewnie mam również od Sweet Roses :D uwielbiam katalogi, szkoda, że Mattel juz ich nie robi

      Usuń