Obserwatorzy

środa, 22 sierpnia 2012

Portrait in Taffeta Barbie 1996

Dzisiaj chciałam Wam pokazać lalkę która również już jakiś czas u mnie mieszka- jest nią piękna Portrait in Taffeta Barbie z 1996 roku. Lalka jest niewątpliwie zachwycająca jak dla mnie i posiada mój ulubiony mold superstar. Wiem że superstary są co dla niektórych zwyczajne i oklepane ale dla mnie są właśnie namiastką dzieciństwa. Barbie kupiłam używaną po bardzo okazyjnej cenie, jest  jednak w świetnym stanie jak na swoje lata. Lalka ma piękną brązową a raczej ciemno czekoladową sukienkę, która ma złotą podszewkę. Biżuteria i fryzura  jest również bardzo dopracowana. Jedyne co mi brakuje u lalki to jej oryginalne buciki a szkoda. Pomimo tego uważam że lalka jest niesamowita w swojej całej okazałości, bardzo szykowna i strojna. 
Kilka zdjęć słabej jakości abyście mogli ocenić sami. :-)








Zauważyłam że barbie dość często pojawia się na naszym poczciwym allegro ale raczej nie jest zbyt doceniana przez kolekcjonerów, zbieraczy ( jak kto woli) lalek- a szkoda bo jest naprawdę piękna i warta uwagi.

15 komentarzy:

  1. O ile za moldem Superstar nie przepadam, tak podzielam Twoje zdanie na temat tej lalki - jest piękna. Wydaje mi się, że to przede wszystkim zasługa posiadania przez nią brązowych, a nie jak u prawie wszystkich jej koleżanek dzielących ten mold, niebieskich oczu :). Bardzo lubię u lalek czerwone usta.
    Sukienka i biżuteria naprawdę zachwycają.
    A butki z pewnością odpowiednie dla niej znajdziesz.

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna jest i strój tak pięknie zachowany. Szkoda tylko tych butów.

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękna! Gratuluję nabytku! Ma śliczny rysunek oka i suknię!
    Też uwielbiam Super Stary, dla mnie lalka z tym headmoldem jest królową całego świata Barbie. Też kojarzy mi się z dzieciństwem. :)
    Nie da się jednak "zamieść pod dywan" faktu, że to ona (w całej historii firmy) rządziła rynkiem bez żadnej przerwy przez 22 lata! Dopiero ten headmold, dał firmie Mattel rozgłos na cały świat i miliardowe dochody.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Czy to laleczka z serwisu "Tablica pl"? Na pewno widziałam tę ślicznotkę właśnie tam.
    Szczerze gratuluję zakupu - lalka wygląda na tle innych superstarów jak królowa. Ma piękny makijaż oka i idealny kształt brwi. wszystko jest w niej dobrane ze smakiem i pyszną, bogatą elegancją. Zdecydowanie jeden z najurodziwszych "superstarów" jakie widziałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, laleczka pochodzi z Tablica.pl, dlatego uważam że naprawdę warto czasami tam zajrzeć. :-)

      Usuń
  5. A ja tam kocham Superstary, zwłaszcza te z lat 80-ych. Czasem słyszę, że one wszystkie są takie same- bzdura! A Twoja lalka jest wspaniała, choć jak dla mnie, zbyt młoda ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jest piękna. Chyba trzymałabym ją pod kloszem ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak na lalkę używaną prezentuje się świetnie :) Nic nie straciła ze swojego uroku! Co do bucików - nie martw się nimi. Na allegro bardzo często wystawiane są same buciki w okazyjnych cenach.

    Twierdzisz, że jest niedoceniana - z tym się nie zgodzę! :) Bo jest zbyt dużo pięknych lalek, a to chyba po prostu niemożliwe, żeby mieć wszystkie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, to prawda jest tyle pięknych lalek. Chciało by się mieć je wszystkie co niestety nie jest możliwe. :-)

      Usuń
  8. Jest prześliczna, te brązowe oczy są niesamowite.
    Do Super starów, będę mieć zawsze ogromny sentyment, bo to są, lalki z mojego dzieciństwa. Pozdrawiam.:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję nabytku! Ma mejkap przywracający świeżość superstar. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Witam :) Lalka jest przepiękna :) Gratuluję udanego zakupu :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pomimo, że lalka ma tak znany mold, to jednak jest całkowicie inna od reszty Superstarów. Ten makijaż oka jest bardzo delikatny i nowoczesny, zupełnie inny od niebieskookich Basiek ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jest naprawdę piękna. Trudno oczy oderwać.

    OdpowiedzUsuń
  13. Hello from Spain: I agree with you that this Barbie is very pretty. She is wearing a beautiful dress. She has a wonderful hair. Her face mold is one of my favorites. Keep in touch

    OdpowiedzUsuń