Obserwatorzy

piątek, 12 czerwca 2020

Jakiś rok temu trafiła do mnie lalka z firmy Myoudoll -Lingwei. Po przygodzie z minifee, bardzo byłam zniechęcona do tego rozmiaru lalek. Jednak, jak zobaczyłam ją na zdjęciach promocyjnych to przepadłam. Podobało mi się w niej wszystko, łącznie ze stylizacją, dlatego zamówiłam lalkę w fullsecie. Ba zdjęciach poniżej lalka w mojej stylizacji. Piękna sukienka pochodzi od bardzo zdolnej krawcowej Moniki, perukę zamówiłam ze strony ForMyDoll. Jakość lalki jest świetna i w niczym nie odbiega od lalek droższych firm. Jak by ktoś szukał tańsze BJD to bardzo polecam lalki od Myoudoll.










Tutaj w stylizacji firmowej.










8 komentarzy:

  1. Sama lalka bardzo ładna, ale te oczy. Są jakieś niesamowite.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda. Mi się bardzo podobają ale oczywiście to kwestia gustu. Plus jest taki że w ciągu kilku minut można je wymienić i dostosować do swoich preferencji. :)

      Usuń
  2. NIESAMOWITA!!!

    jaki ma cudny
    nosek - pokaż,
    proszę, kiedyś
    Ją z profilu ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Kiedyś na pewno pokażę ją z profilu. :)

      Usuń
  3. W tych pięknych turkusowych oczach można utonąć...
    Bardzo interesująca dziewczyna! W ciemnych włoskach jej ogromnie do twarzy, choć jasne też dodają uroku :-)
    Zajrzałam na stronę... można oszaleć z ilości wzorów i ubranek!
    Cudne to wszystko!

    OdpowiedzUsuń
  4. W obu stylizacjach fajnie, chociaż wolę wersję z ciemnymi włosami.

    OdpowiedzUsuń