Obserwatorzy

czwartek, 18 czerwca 2015

Emilka i nowy członek lalkowej rodziny

Zbliżają się wakacje, robi się coraz cieplej co jest również związane z moją mniejszą aktywnością dookoła lalek. Troszkę brakuje mi czasu, jednak absolutnie o lalkach nie zapominam. Mój najsłodszy cukierasek, czyli pukiś dostał w końcu imię. 
Zgodnie z preferencjami całej rodziny lalka dostała imię Emilka, oprócz Calinki jest to jedyna lalka w moim zbiorze, która posiada imię :)
Pomimo ciągle brakującego czasu udała mi się ostatnio zrobić kilka zdjęć małej Emi :-) Szykowała się do spania więc sesja piżamowa na bosaka :-)







Do naszej rodziny dołączył również nowy członek rodziny jest to kot firmy Hujoo :-) Na razie nie ma imienia, nie wiemy czy to chłopak czy dziewczyna ale to wszystko wyjdzie z czasem. Dostał ode mnie makijaż jednak nie jest to spełnienie mojej wizji więc na pewno go zmienię ale nie teraz bo czas bardzo mi ucieka, pewnie już po wakacjach.





3 komentarze:

  1. słodziutka :) Oj wzdycham ja do pukisia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Słodkie to Maleństwo a i kotek sympatyczny niezwykle! Świetne jasne włoski... Przepiękne obie lalki!

    OdpowiedzUsuń
  3. Emilka to jedno z najbardziej udanych imion -
    dla każdej postaci :)))
    Kotowaty już dawno podbił me serce - cieszę
    się, mogąc ujrzeć Go w różnych wersjach, bo
    każdy ma ciut inny pomysł na tę istotkę...

    OdpowiedzUsuń