Obserwatorzy

wtorek, 30 kwietnia 2013

Animal Lovin Barbie (1988)

Bohaterka dzisiejszego postu zjawiła się u mnie w obecności kilku innych lalek. Barbie jest w bardzo dobrym stanie choć jej ubranko nie jest całkowicie kompletne, niestety brakuje oryginalnej bluzeczki, bucików i charakterystycznej przepaski na włosy. 

seria składała się z trzech lalek Babie, Nikki i Kena. Każda z postaci posiadała swoje zwierzątko ;-)


Lalka posiada dwukolorowe włosy ale ciekawostką jest to że włosy są z saranu a nie z kanekalonu jak mogliście zobaczyć u Lunarh.  Muszę przyznać że miałam problemy z ułożeniem włosów, zawsze mam problem z okiełznaniem fryzur u lalek. Najbardziej charakterystycznym elementem, oprócz włosów lalki, są jej kolczyki z żyrafą, to dzięki nim od razu poznałam tożsamość lalki.






10 komentarzy:

  1. Och, ach! Kwintesencja różowości + niebieskie oczy = wspaniała przedstawicielka Barbiowego gatunku.

    OdpowiedzUsuń
  2. ZiZi Zebra ^^ No włosy mojej Animal to była sucha szopa, ale Ty nawet i kanekalon jesteś w stanie ujarzmić, więc Baśka wygląda cudnie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ale właśnie rzecz w tym że to nie jest kanekalon...chyba....

      Usuń
    2. O masz, nie czytam z uwagą :/ No u mnie to był właśnie kanekalon. Sypał się paskudnie, nie miał nic wspólnego z saranem.

      Usuń
  3. Hello from Spain, i like outfit she is wearing. Keep in touch

    OdpowiedzUsuń
  4. Różowe CUDO!!! No i właśnie... jest różowa od góry do dołu a jaka piękna! A teraz weźmy współczesną różową lalkę Barbie... efekt dokładnie odwrotny!

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam taką, ale fryzurę ma całkiem inną, powiedziałabym kudłatą :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Całkiem ładniutka, ale jak dla mnie za dużo różu.

    OdpowiedzUsuń
  7. Tak sobie myślę, że ona ma kostium zrobiony z Różowej Pantery :) Cudna! Jak wata cukrowa! I te kolczyki!- brawo dla Barbie za noszenie kolczyków "w żyrafy", ja bym się nie odważyła:) Świetna jest!

    OdpowiedzUsuń